#1 Skrevet Desember 13, 2012 (endret) Noen der ute som har ett slikt ratt? Uten dsg. Kan bytte ved mellomlegg. Har ett slikt ratt med dsg, som kan byttes til likt ratt (R20) uten dsg, eller selges til høystbydende. Har airbag. Har både sort, og sølv mf knapper. (Kun delene, ikke to ratt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2012 Jeg har det øverste rattet, du ville bytte det mot det nederste? Eller misforstår jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2012 Jeg har det øverste rattet, du ville bytte det mot det nederste? Eller misforstår jeg? Kunne tenkt meg ett slikt mf ratt øverst ja, uten dsg, å kan evt bytte (mot litt mellomlegg, ikke billig med ett slikt ratt) med det nederste. Det nederste er med dsg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2012 Eeeeeeller, om noen har ett R20 ratt som kan tenke seg å bytte til ett dsg ratt siden jeg trenger ett uten dsg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2012 Rattet kan selges for 2200,- Med airbag, 4500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2012 Hvor mye i mellomlegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2012 Hvor mye i mellomlegg? Hvordan ratt har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2012 Det du avbildet øverst. Golf V gti uten dsg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2012 (endret) Rattet er solgt med svarte knapper. Har igjen sølv knapper, airbag og ledningsnett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2012 Mye tar du for knappa`? Vask av bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 27, 2012 Da var resten solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...