#1 Skrevet Desember 13, 2012 (endret) Hei Jeg er på utkikk etter varmeskjold til golf mk2 det er 3 varmeskjold som henger over eksos hele vegen som jeg er på leiting etter. Er det noen som veit om hvor dette er mulig å få tak i? vil ha nytt. Det har gått ut på Møller Oddbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2012 Hei Jeg er på utkikk etter varmeskjold til golf mk2 det er 3 varmeskjold som henger over eksos hele vegen som jeg er på leiting etter. Er det noen som veit om hvor dette er mulig å få tak i? vil ha nytt. Det har gått ut på Møller Oddbjørn Du kan snoke på ebay men å få tak i nytt er ganske så vanskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2013 hva er delenummeret da? lett og finne dette ville jeg tro;) husk at det er mye likt på mk3 og corrado 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2013 Nå har jeg funnet det og det er bestilt Fant det på http://www.vw-classicparts.de/ Men ellers takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...