#1 Skrevet Desember 14, 2012 hehe... syntes denne var rimelig overlegen! (litt på grensa til ufint hoven mot de andre ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2012 Hahahaha rått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 14, 2012 Den følelsen er fin Ps. repost ligger i du gjør det rett tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2012 han bruker bilen sin HEEELT riktig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2012 Fantastisk:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2012 Haha. Utrolig bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2012 Herlig, men må si jeg ble en smule skuffet på slutten. Jeg satt og venta på at han skulle dra traileren også jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...