#1 Skrevet Desember 14, 2012 Har plutselig begynt å få opp ESP lampen ved jevne mellomrom. Den kommer bare plutselig på og kan være på i alt fra 5 sekunder til 5 minutter. Noen ganger er den på i det jeg starter bilen, uten at den lyste når jeg parkerte. Har ikke klart å finne sammenheng med ESP lyset og eventuell oppbremsning, gasspådrag eller svinging. Har også sjekket bilen med VAG-COM uten å finne feil i ABS enheten. Er det kanskje andre plasser jeg burde lete eller sjekke? Prøvde også en testrunde med VAG-COM, hvor jeg kjørte avlesning på hastighet på hvert dekk uten at jeg kunne se feil der. Dog kobler VAG-COM seg ut om man overstiger 20km/t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2012 jeg hadde problemer med esp sensor g19, denne måtte byttes, hvis det viser seg at dette er problemet , så har jeg mulig en liggende da jeg kjøpte en feil... den koster 7500kr på møller, du skal få nice price hvis det blir aktuelt. ps: g19 er en elektronisk stabliserings sensor. som registrerer når bilen vrir seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2012 Problemet er jo at jeg ikke får opp noen som helst feilmeldinger om noe på ESP. I tillegg er feilen så periodisk at den kommer aldri opp når jeg har PC og VAG-COM tilkoblet eller med meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2012 skjønner, er ofte sånn feilene begynner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...