#1 Skrevet Desember 15, 2012 Hei trenger en olje restriktor til Precision turbo. Passer fra 5862 til 6766, så vist noen har en så send meg en PM. ASAP 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2012 npt gjenger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2012 Det huske eg ikkje i farten... Hvordan det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2012 I følge 034 trengen man ikke restriktor på precision kulelagerturboer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2012 Jo det gjør mann, dem står i når mann kjøper dem, men skal aldri bruke så små alu fitting nedi dem igjen vertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 17, 2012 Jo det gjør mann, dem står i når mann kjøper dem, men skal aldri bruke så små alu fitting nedi dem igjen vertfall. Ok, noen grunn til at du ikke skal bruke alu fitting der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2012 Først så lekte den bittelitt, så knakk den nedi, når jeg skulle teite den bitte litt. Så blei noe små forbanna ja, og det skulle vise seg å ikke være lett å få tak på en ny en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2012 Har ei dyse med koniske rørgjenger npt . begge ender , utvendige ned i turbo og innvendige oppå .. tilsvarer ca 10mm gjenger i størrelse .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...