#1 Skrevet Desember 15, 2012 (endret) Mye smådeler igjenn For eksempel Låsekasser 200 Ny type vindusmotorer 400 Deksler 50 Framseler/belter komplett med oppstrammer/eksplosiver og grått sidedeksel (gråe belter) 300 Bremsebombe 400 Bremsesylinder 500 Bremseforsterker 500 Radiator 500 støtdempere foran og bak i 300 stk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2012 motorkode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2012 Regne me den har AAN som motorkode siden det står 20v: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2012 AAN i denne ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2012 må nesten bare spørre Geir, har du no s4 skjerm venstre side liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2012 må nesten bare spørre Geir, har du no s4 skjerm venstre side liggende? Ikke akkurat nå. Kan sende Pm om det dukker opp noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2012 Finnes det skvettlapper bak på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 17, 2012 Komplett luftfilter box? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2012 Svarer for Geir , ikke noe skvettlapper bak på denne nei Og luftfilterboksen tok jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 18, 2012 Svarer for Geir , ikke noe skvettlapper bak på denne nei Og luftfilterboksen tok jeg Er det bare å ta varer ? Kommer å henter noe jeg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2012 Hehe ,du har vel forsynt deg hos Geir ett par ganger du også vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 18, 2012 Masse deler igjenn folkens, :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 1, 2013 Bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 2, 2013 servopumpe (tandem)?, og hovedsylinder brems?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 2, 2013 Servopumpe følger motor, Hovedbremsesylinder, har jeg til salgs.... 1000, eller bud på pm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 3, 2013 Men du har ikke automatkasse til s6 motorkode CST? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 3, 2013 TE=Linn-Renate Karlsen;2714278]Men du har ikke automatkasse til s6 motorkode CST? Nei, kun 2.2 liter kasse. Var det du som ringte tidligere i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 3, 2013 TE=Linn-Renate Karlsen;2714278]Men du har ikke automatkasse til s6 motorkode CST? Nei, kun 2.2 liter kasse. Var det du som ringte tidligere i dag? Ja det var meg, leter fortsatt desperat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 3, 2013 Hør med Aslan eller sett inn en tråd i ønskes kjøpt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 3, 2013 Nei, kun 2.2 liter kasse. Var det du som ringte tidligere i dag? Ja det var meg, leter fortsatt desperat Låner tråden jeg Geir siden du nevnte meg;-) Jeg har en kasse, kan se åssen kode begegnelse det er på den;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 4, 2013 Ja den er grei Aslan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 4, 2013 Bump Litt smådeler igjenn.... oppdatert førsteside 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 4, 2013 Jeg skulle hatt låsekassa til høyre bakdør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 4, 2013 Jeg skulle hatt låsekassa til høyre bakdør! PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 5, 2013 Er frontfangern solgt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...