#1 Skrevet Desember 15, 2012 hei. har fått en forferdelig vibrering i karosseriet de siste dagene og har ikke snøring på hvor det kommer ifra. Det høres ut som om eksosanlegget ligger inntil karosseriet men dette er sjekket og det gjør det ikke. Høres ut som lyden kommer fra rett under girstangen når man sitter inni bilen. lyden er mer kraftig da jeg svinger til venstre enn til høyre, men det er ikke hjullageret for har lyden da den står på tomgang også. låter mest da den jobber tungt eller jeg gasser den opp til mellom 1000 og 1500 omdr. men det som er er att lyden blir borte bare ved å smelle igjen døra hardt eller vugge bilen fra side til side så kommer det og går så det er utrolig lite som skal til. en kamerat av meg mente det kanskje kunne være opphengslageret til girkassen eller noe men skjønte ikke helt hva han mente. Finnes det noen som har peiling på eller har vært borti dette før og vet hva som kan være galt? på forhånd takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2012 Tenkte litt på svinghjulet, men rart om det skulle forsvinne når døren blir klappet hardt igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2012 ja det er merkelig. vibreringen kommer og går og det er nesten ingenting som skal til for og få lyd og ikke få lyd/vibrering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2012 Hva slags bil? Den i signaturen din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 15, 2012 oi det glemte jeg og skrive. ja er den ja. manuell 6tr kasse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 15, 2012 denne saken var gudskjelov ganske enkel. det var opphengslageret som var feilen så nå er nytt bestilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...