#1 Skrevet Desember 15, 2012 Nåverende servopumpe lager masse stygge lyder, så er på jakt etter en ny Rop ut om du har! Mvh Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2012 Hm! Kaaaanskje jeg har liggende etter jeg solgte 3B motoren i deler. Skal prøve å huske og sjekke det når jeg er i garasjen neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2012 Det ville vært fint! Send gjerne PM:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2012 Har en, usikker på tilstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2012 Bør være i orden:) ellers er jeg like langt:-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2012 Har fortsatt.. 1000,- + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2012 For 1000,- kan jeg heller kjøpe ei ferdig renovert pumpe fra Sverige:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 21, 2012 Ja da er det vel bare å kjøpe derfra da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 24, 2012 Det skal godt gjøres å finne en brukt pumpe som er noe tess. jeg ville prøvd å finne en piratpumpe, meca eller noe. Koster 6500,- på møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 24, 2012 Kopi pumper er å få, men de koster det samme som på møller ca:-/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 3, 2013 Tok litt tid før jeg husket å sjekke opp i det der, men her er bilder så får du identifisere selv: Såvidt jeg husker så var det ingenting feil med den pumpa ... det var vel en av de få tingene det ikke var feil med på den 3B motoren jeg hadde Den har vært lagret i 4 år nå og den var relativt fuktig av servoolje mtp tetninger og slikt. Stort mere kan jeg ikke si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...