#1 Skrevet Desember 15, 2012 Som overskrift, Max 15mm tykkelse og 4 stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 15, 2012 Det tror jeg vi har på lager, skal sjekke mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2012 Det tror jeg vi har på lager, skal sjekke mandag. Skal bare ha på pizzabilen så tenkte på noe brukt først men sjekk evt pris på dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2012 Ser du har 15% rabatt på H&R i dag. Får du sjekket pris på dette om du har tid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2012 Ser du har 15% rabatt på H&R i dag. Får du sjekket pris på dette om du har tid? Skal fikse det. Mulig jeg har et FK sett du kan få en fin pris på lager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2012 Skal fikse det. Mulig jeg har et FK sett du kan få en fin pris på lager. Høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 17, 2012 Hadde ikke inne Håkon, men kan bestille H&R til deg så får du de 15% på dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2012 Hadde ikke inne Håkon, men kan bestille H&R til deg så får du de 15% på dem. Hva blir prisen på dem med 15% da? Regner med det er M14x1,5 bolter på dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 30, 2012 Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2013 Synd det var max 15mm, har 4stk H&R 20mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 5, 2013 Synd det var max 15mm, har 4stk H&R 20mm. Spørs om det går an å dreie av på ene eller andre siden på dem da? Jeg har 20 og 25mm liggende men får ikke dreid av dem noe særlig pga at det blir for lite gods til studs på den ene siden og for lite gods til å feste hjulboltene på andre siden om du skjønner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...