2013 VW Passat stv - ettermontere elektrisk bakluke

Anbefalte innlegg

Er det mulig og ettermontere elektrisk åpning og lukking av bakluke på en 2013 VW Passat stv Buisness edition ??

Ønsker og åpne med bakluke knapp på nøkkel og lukke via knapp på bakluke (ettermontere original knapp på bakluka).

(Trenger ikke easy open funksjonen med sensor under bakfangeren)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg leste litt om det da jeg ønsket å gjøre det på min 3C, men fant ut at det var mye jobb og at det kostet endel! 7-8000 pluss du må demontere mye deksler inni bilen for å trekke kabel fra bagasjen og frem til koblingsboksen under dashbordet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan fikse en sånn til innpris+frakt (ca. prisen Kristian nevner) om du vil prøve deg og gir meg/oss en tilbakemelding på om det faktisk er mulig for "vanlige dødlige" å gjennomføre. Flere som har spurt, men ingen som vil betale meg for å gjøre jobben, eller tørr på egenhånd enda :P

Regn med ca 4-6t i montering, jeg har sett i manualen og kommet frem til at det er tiden det må ta. Du må demontere en hel del som Kristian korrekt hevder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel jeg skulle gjerne gjort det. Prisen er jo ikke skremmende. Men ser ut som man må av med alt av deksler i taket bak og frem, inkludert og koble fra airbager over dører etc. Mere den jobben jeg ikke vil gjøre:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo den lette jobben ;)

Det som er noe dritt er kabelstrekking mellom bil og luke. Mulig det er mye mindre kabler her enn på ryggekamera så kanskje lettere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sondre kan vi ikke høre om vi kan få låne en bil på møller og ta en helg i garasjen din? hadde vært morro å fått det til

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha...

Hadde gjort vært knall, bare delene hadde vært litt billigere så skulle jeg vurdert det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan fikse en sånn til innpris+frakt (ca. prisen Kristian nevner) om du vil prøve deg og gir meg/oss en tilbakemelding på om det faktisk er mulig for "vanlige dødlige" å gjennomføre. Flere som har spurt, men ingen som vil betale meg for å gjøre jobben, eller tørr på egenhånd enda :P

Regn med ca 4-6t i montering, jeg har sett i manualen og kommet frem til at det er tiden det må ta. Du må demontere en hel del som Kristian korrekt hevder.

Hvis det blir bilkjøp, så kontakter jeg deg :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.