#1 Skrevet Mai 5, 2005 Skal senke bilen min nå og det står mellom disse alternativene: KW 40mm senkefjærer fra NBS. Pris: 2516 FK - HIGH TEC 35-40mm senkefjærer fra VWCC. Pris: 1276 H&R 30-40mm senkefjærer fra VWCC. Pris: 2006 Hvilke bør jeg velge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2005 Dette er jeg interressert i å vite å, så hvis det er noen som kan gi noen tips her så hadde det vært toppers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2005 Ingen som har noen erfaringer når det gjelder de tre forskjellige senkefjærene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2005 Har ingen erfaring med de fjærene du nevner, men kan på det varmeste anbefale Eibach fjærer. Eibach leverer både Pro-System fjærer (30mm) og Sportline fjærer (45-50/35-40mm) til din bil. Prisen er ca. 2655,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2005 jeg har meget gode erfaringer med H&R, og har selv kjøpt det til audi'en min nå......H&R er bankers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...