#1 Skrevet Desember 16, 2012 (endret) Hei! Har baklamper til en a4 b5 avant liggende, har stått på en 1998 modell. Vasket og gjort helrøde med rød sotespray. 500,- og kjøper betaler frakt. Her er delebilen, en 1998 a4 b5 sedan 1,8 bensin motor Har insturmentpanel og lysbryter/blinklyshendel bla Kom med forespørsler om deler, så kan jeg sjekke om jeg har dem Bakfanger, frontfanger og mesteparten av interiøret er solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2012 er det Facelift utgave? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2012 er det Facelift utgave? Det vet jeg ikke, men dem passer jo uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2012 ja, tenkte på bilen dem kom fra eventuelt sedanen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 16, 2012 Årsmodell på delebilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2012 Årsmodell på delebilen? Tror det er en 98 modell, men kan sjekke opp i morgen om ønskelig! ja, tenkte på bilen dem kom fra eventuelt sedanen ? Nei, det er en 98 preface avant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 16, 2012 okei, skjønner jeg leter etter litt diverse til framfanger etter møte med rev. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 16, 2012 hei. kan du sjekke farge kode? evt pris og tilstand på forskjermer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 16, 2012 hei. kan du sjekke farge kode? evt pris og tilstand på forskjermer? Ja, kan sjekke opp dette i morgen vet at ene skjermen har endel rust.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 16, 2012 Hva er delenr på instrumente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 17, 2012 Har du vakum-pumpe til sentrallås- A4 98 delenr 8L0 862 257 K? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 17, 2012 Har du vakum-pumpe til sentrallås- A4 98 delenr 8L0 862 257 K? Kan sjekke etter skolen hvor ligger denne evnt? Hva er delenr på instrumente? 88311225/230 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 17, 2012 Da har jeg fått sjekket opp litt Har du vakum-pumpe til sentrallås- A4 98 delenr 8L0 862 257 K? Delenummeret er 8l0 862 257 E. Om du kan bruke den, så er det bare å gi meg et bud! hei. kan du sjekke farge kode? evt pris og tilstand på forskjermer? Fargekoden er LZ5L, ene skjermen er ubrukelig og den andre har også endel rust. okei, skjønner jeg leter etter litt diverse til framfanger etter møte med rev. Hehe, aldri noe kjekt det - verken for deg eller dyret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 17, 2012 pris på pansere? er de bulkfritt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 17, 2012 (endret) pris på pansere? er de bulkfritt? Skal vær i grei stand ja.. 500? Du kan jo se på det i morra ? Bare og ta seg en tur Martin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 18, 2012 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 23, 2012 Masse snadder igjen!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 23, 2012 ABS enheten under panseret ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 23, 2012 ABS enheten under panseret ok? Skal ikke være noe i veien med den nei kom med bud på pm du.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 24, 2012 Skal ikke være noe i veien med den nei kom med bud på pm du.. Det skal jeg. Må bare vite om det er rett type først. Bosch 5.3 ? Google bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 24, 2012 Det skal jeg. Må bare vite om det er rett type først.Bosch 5.3 ? Google bilder Jeg kan sjekke opp og ta bilde av den i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 25, 2012 Det skal jeg. Må bare vite om det er rett type først.Bosch 5.3 ? Google bilder [ATTACH]186716[/ATTACH] [ATTACH]186718[/ATTACH] Denne du er på jakt etter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 26, 2012 Bildet kommer ikke opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 26, 2012 Bildet kommer ikke opp Prøver på nytt da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 26, 2012 Flere bilder Har skrudd den ut nå Finner ikke 5.3 noen plass, men det er vertfall bosch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...