Golf 2 Syncro bensintank + mellomaksel (og 02m 4wd)

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er på utkikk etter følgende:

- Golf mk2 syncro mellomaksel

- Golf mk2 syncro bensintank, stropper og påfyllingsrør

 

... Også på utkikk etter 02M 4wd girkasse med tilhørende Haldex-diff. (Gen 1.)

 

Ta kontakt om du har noe eller kjenner til noe.. Bedre med et svar for mye enn ett for lite.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette til / fra mk2 Golf, evt. går det fra 32b Passat? Har noe fra Passat liggenden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

 

Takk for svar. Jeg må innrømme at min kunnskap rundt alle "forskjellene" på Syncro-bilene ikke er helt på topp, men utifra delenumrene så blir det desverre så vidt jeg kan se feil.

Du har vel den typen hvor motoren er montert "riktig vei" om jeg skal si det sånn? :)

 

Det skal monteres på en Corrado, og Corrado'en er jo "bygd" på mk2 Golf, så det er det som blir mest mulig bolt on.. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

32b deler passer ikke da de har ekte quattro drivverk, ikke syncro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en golf 2 syncro som er plukket ned i garasjen. komplett minus selve motoren-eu ok og skiltene står på den.

har papirer fra møller mot chassienummer på at 150hk er ok.

02m girkasse. et par 1,8t motorer. ++++

men dette er ikke noe jeg må selge. så er ikke intr i å gi det bort. dessuten bor jeg vel et lite stykke unna deg?

men evt kontakt på 90808648

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en golf 2 syncro som er plukket ned i garasjen. komplett minus selve motoren-eu ok og skiltene står på den.

har papirer fra møller mot chassienummer på at 150hk er ok.

02m girkasse. et par 1,8t motorer. ++++

men dette er ikke noe jeg må selge. så er ikke intr i å gi det bort. dessuten bor jeg vel et lite stykke unna deg?

men evt kontakt på 90808648

 

Takk for svar - Sørum er ikke for langt unna når det gjelder bildelkjøp.. ;)

Det høres ut som om du vil ha litt mer for bilen enn det jeg egentlig har lyst til å gi (hvis du skjønner hva jeg mener) - sånn er det jo alltid. Skal ha det litt i bakhodet om jeg ikke finner noe annet. Er jo kjipt å slakte en hel og fin(?) syncro-bil også, bare for at jeg trenger et par deler..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel la seg gjøre å finne en syncro passat og la en syncro gold med godkjenning til 1.8t leve?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel la seg gjøre å finne en syncro passat og la en syncro gold med godkjenning til 1.8t leve?

 

Det hadde vært det beste, ja..

Eventuelt en kræsjskadet golf syncro e.l.. Får litt dårlig samvittighet om jeg kverker en fult brukbar syncrogolf.. :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har komplett 4-Motion drivlinje liggene.

Drivakslinger, DRP (VR6 girkasse), mellomaksling, haldex gen 1, bakakslinger, thermostathus etc. Etc. Etc.

 

Passat 35i? B3 eller B4? Eller 3B/3BG?

 

Det er ikke bare bare å konvertere fra Syncro til 4Motion!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump! Oppdatert litt, fått tak i det meste, men trenger Golf mk2 Syncro bensintank, bensintankstropper og mellomaksel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein golf 2 syncro ombygd fra bensin til td. Veit kji om du får brukt tank osv på den? Er og mellomaksel på den. Ska bare ha av understell, frontrute og litt småtteri så kan du få bilen for vrakpant? Står i vang i valdres.99771915 om det er av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for tilbudet! Kunne absolutt vært aktuelt det, men det er jo et stykke unna (4-5t hver vei).. Men skal ha det i bakhodet hvis ikke noe annet nærmere dukker opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte levere bilen til vraking neste uke mest sannsynlig, så vil du ha den så får du si i fra=)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal undesøke om noen kjente med hengerlappen er med på "roadtrip" ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.