#1 Skrevet Desember 16, 2012 Hei, En venn av meg sliter med at bilen låses etter en gitt tid (mulig 30-60sec etc.) Jeg har VCDS og skulle hjelpe han med å slå dette av men kunne ikke finne ut hvor jeg skulle gjøre dette. Noen som vet hvilke VCDS kode som må endres for å få dette slått av? Bilen er en 2004 Passat B5. Mvh, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2012 SELECT 46 – CENT.CONV ADAPTATION – 10, Kanal fra 3 - 8. du kan velger hva du vil. 1-koblet på, 0- er avkoblet SAVE DONE,GO BACK, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2012 SELECT46 – CENT.CONV ADAPTATION – 10, Kanal fra 3 - 8. du kan velger hva du vil. 1-koblet på, 0- er avkoblet SAVE DONE,GO BACK, Takk. Skal røve dette men da jeg leste om denne koden første gang så trodde jeg dette var auto lock ved feks. 15km/t og at dette ikke var auto lock etter en gitt tid. Mvh, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...