#1 Skrevet Desember 17, 2012 Selger nå mine 8,5x18" Turbo Cup felger. Felgene er greie om man ser bort fra litt steinsprut på kantene å en plass det har forsvunnet litt lakk ( halvparten så stort som en 50 øring) Dekkene er dårlige, 2 må byttes å 2 er meget skeiv slitt. Prisantydning er 7000,- Skal ta bilder av hver enkelt felg i morgen så flere bilder kommer da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2012 Nye bilder av felgene som de er pr dags dato =) Begynte så klart å snø noe jævli når jeg skulle ta ut felgene for å ta bilder men ble noen bilder ble det fordi Alle fire: Ingen av felgene er kantkjørte, men 2 av felgene fikk litt lakkskader da jeg kjørte til hytta en gang ( 1,5 mil med nylagt grusvei) Felg nr 1: har en liten ripe oppe ved kanten ( ikke kantkjørd) Felg nr 2: ingen skader Felg nr 3: Felg nr 4: en del steinsprut langs kantene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2012 disse har da passa perfekt på en viss blå bil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2012 ET på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2012 5x112 eller 5x130 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2012 ET på disse? ET 52 mener jeg. 5x112 eller 5x130 ? Disse er nok 5x130 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2012 Er det originale Porsche felger eller replika? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2012 Er det originale Porsche felger eller replika? Orginale, har tatt bilde av innsiden mn får ikke lagt de ut nå. Kan sendes på mms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2013 samme bredde og et på alle? mulig å sende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 3, 2013 samme bredde og et på alle? mulig å sende? Samme bredde å ET på alle fire felger ja. Sender kun hvis kjøper betaler frakt. Mn har holdt de av til en kar her inne til den 10 januar. Mn om han ikke kjøper de den 10 januar er de fortsatt til salgs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 4, 2013 Følger det med ombyggingsspacere til 5x112? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 4, 2013 Følger det med ombyggingsspacere til 5x112? Følger ikke med mn har adaptere liggende ja som kan selges i tillegg. Har også bolter til felgene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 4, 2013 Hvor mye ekstra for adaptere og bolter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 4, 2013 Hvor mye ekstra for adaptere og bolter? 1500,- Altså 8500,- for alt, elr høystbydende over 8500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 6, 2013 Felgene er fortsatt til salgs da vedkommende som skulle ha de satte de på vent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 31, 2013 opp med seg =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 31, 2013 Hva blir ET når ombyggingsspacere blir satt på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 31, 2013 Hva blir ET når ombyggingsspacere blir satt på? Blir vel ET 27 bak og ET 32 fram med de adapterne jeg har liggende. elr motsatt om man bruker de tykkeste adapterne foran 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 31, 2013 Er du interesert i og bytte i felgene som sitter på denne bilen. Dekkene har greit mønster ca 6mm. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34571751 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 31, 2013 Er du interesert i og bytte i felgene som sitter på denne bilen. Dekkene har greit mønster ca 6mm.http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34571751 Er mest interessert i rent salg. mn skal vurdere de iløpet av helga så sender degg en pm når jeg har tenkt litt på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 13, 2013 buuuump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 23, 2013 hvor stort er senterhullet i felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 24, 2013 Felgene ble med bilen da jeg solgte den for en måneds tid siden, hadde glemt å stenge tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...