#1 Skrevet Desember 17, 2012 2.0 8V bunndel ønskes kjøpt. Av typen som sitter i f.eks. Golf mk2/mk3. ABA, 2E(?) osv.. Kan også være interessert i 2.0 16V motor - da komplett bunn/topp. Tenker da på 9A, ABF osv. Helst i OK stand sylinder/stempel-messig. Motor/bunndel blir uansett demontert, så defekt toppakning e.l. er ingen hindring. Hovedønske er i grunn fine sylindere/stempler, veiv og råder. ....Har noen et 2.1L "prosjekt", helst med mellom 10:1 og 11:1 i komp de vil bli kvitt kan det være veldig aktuelt.. Har du noe, fyr løs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2012 Har flere 9A motorer liggende. Tatt ut fra fungerende biler. Eg skal kjøre sunnmøre - oslo før jul så kan levere på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2012 Jeg har en komplett 2E bunndel stående. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2012 har en 2L abf blokk og topp liggende i deler, som jeg gjerne skulle blitt kvitt har også en 1,8L kr/pl 16v blokk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2012 1,8L er komplett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2012 Takk for svar og "tilbud" alle sammen. ABF-motoren til Leif Harald virker egentlig mest aktuell, men hvis det ikke blir noe av det, så kommer jeg nok tilbake til tråden her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...