#1 Skrevet Desember 17, 2012 Jeg sjekket feilkoder på bilen til en kompis. Audi 2000model 1,8T. Han har også hatt problemer med at oljelampa har pepet og blinket innimellom. Oljenivå er 3mm over maks. Det tikker en del fra toppen og når jeg skrudde opp oljepåfyllingslokket var det unormalt mye lufttrykk i toppen. Dette er ikonet som kommer opp i displayet, blinker og piper! Av feilkoder fant jeg dette: 2 Faults Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1: Internal Resistance too High P1113 - 35-10 - - - Intermittent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 17, 2012 Feilkodene kan jeg ikke svare på, men 1.8T er jo ikke akkurat ukjent for å få tett oljesil. Rens den før han kjører noe mer, og mål oljetrykket i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 17, 2012 Hvor sitter oljesila? Hvilken Block Group bruker du for å lese av oljetrykk med vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2012 Om det er mye lufttrykk i toppen ville jeg sjekka olje åndinga på blokka. Om den har fryst igjen f.eks. vil du få mye trykk i blokka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2012 Hvor sitter oljesila? I bunnpanna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2012 Dvs ut med bunnpanna, bytt sil eller komplett sugerør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...