Felg bredde og innpress a4 b8 Quattro facelift

Anbefalte innlegg

Hvilken felg bredde og innpress til 20"felg passer uten subbing a4 b8 Quattro 2013 mod

Går evt 10- 10,5 " foran og bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går du for 9x20 og holder deg rundt omkring ET40, så skal det gå relativt smertefritt. Jeg har 9x20 ET 37 og dette subber i visse tilfeller i den berømte skruen forran som holder innerskjermen! Dette skjer om jeg treffer en dump når jeg svinger, så det er bare og ta det litt med ro:)

Nå har jeg riktignok senket, og kjører på 255.30 dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay :) har planer om å få den senket endel :) litt subbing regner jeg med.

Må også vere ett innpress så felger blir mest mulig konkav.

Må vel gå ned på dekk bredde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilken ET man må ha på 10,5" felg foran og bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvilken ET man må ha på 10,5" felg foran og bak?

10,5" får du ikke på forran, men 10" går med ET45 :) Med 10,5" bak må du ha ET42 :)

Dette skal gå fint, men kan ikke garantere deg at det ikke subber!

Edit: Dette er med 245/30-20 forran og 255/30-20 bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde 10,5x20 et 30 med 245/30/20 på min hele veien rundt :D fikk den ikke så veldig lav, men det funket bra! jeg gjorde litt mods å sånn og det var så absolutt ikke lovlig..

ville du for eks ha noe samme look kan du kjøpe la oss is vossen da. dem har et 30 og 42 på 10,5 tror jeg.. så et 30 bak og 42 foran siden du har quattro og vil kjøre med samme type dekk rundt om rekner jeg med? da vil bakfelg bli mer konkav og komme lenger ut.. dette krever litt modding og litt vedlikehold.. og du får ikke den laveste bilen i gata..hehe

http://forum.vacn.no/showthread.php?242952-min-bre8-svart-bred-lav-solgt

mest fornuftig vill jo være å kjøpe med ET i god margin og få spacet det på mm ut ifra innsiden, men da vill jo alt bli litt mindre konkavt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg Jo bra ut det der! :) hadde du god klaring fra felg foran inn mot fjørbein? Evt kan det gå med et 42 foran på 10,5 ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet med sikkerhet om det passer med 10,5" foran med ET 42 eller lavere? Uten det blir store problemer med subbing og svinging.

Mister jo helt konkaven med 9" felg :/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet med sikkerhet om det passer med 10,5" foran med ET 42 eller lavere? Uten det blir store problemer med subbing og svinging.

Mister jo helt konkaven med 9" felg :/

Les hva Ivar skriver ;) Han måtte modde litt, du kommer ikke lavt med bilen og jeg kan tippe han ble litt skvetten hvis han så purken eller svv :P Det stikker godt ut på utsia av bilen!

Bit i det sure eplet og kjøp smalere felger forran og brukbart ET bak, så får du bilen lavere og du slipper å irritere deg over subbing :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

drar litt opp igjn en gammel tråd

hva kan jeg kjøre med foran på a4 b8 med grei senk, ser ut som det blir 10x20 et43 bak med 245/30-20

lurer litt på det samme foran, men mulig jeg heller burde kjøre safe med 8,5x20 et32/40/48

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.