#1 Skrevet Desember 17, 2012 Har komplett interiør til golf mk4, dørsider-fram seter-bak seter-armlene. Har bare gått 110k km! Det er et lite hull i fører stolen som det er en lapp over(se bilde) Selges for 4000.- evt bud! Hentes i Rakkestad Mvh Sigbjørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2012 Muligheter for kun å kjøpe førersete, eventuelt førersete + midtarmlene? Har en rift i puta på mitt førersete, så kunne fått meg et helt fint sete ved å spleise det med ditt Fullt forståelig hvis du kun vil selge fullt sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2012 Muligheter for kun å kjøpe førersete, eventuelt førersete + midtarmlene?Har en rift i puta på mitt førersete, så kunne fått meg et helt fint sete ved å spleise det med ditt Fullt forståelig hvis du kun vil selge fullt sett Hei du! Siden det er komplett vil jeg helst la det ligge litt ute før jeg selger deler av det. Men jeg kan komme tilbake til deg hvis det er dårlig respons! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2012 Det er forståelig, bare å gi en lyd hvis det skulle være! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2012 Jule bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2013 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2013 Noen som vet om dette passer i 95 a4 b5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 21, 2013 Noen som vet om dette passer i 95 a4 b5? Har hørt at golf 3 seter passer! Men golf 3 og 4 seter passer ikke om hverandre, så tror det blir litt vanskelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 31, 2013 bumpedi bump! Ny pris; 3000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2013 Heisann. Jeg ønsker å kjøpe armlenet. Selger du det separat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...