#1 Skrevet Desember 17, 2012 (endret) Hei Ønsker og kjøpen c4 audi s4 grill! Samme hvilken farge den er så lenge den ikke er ødelagt =) Helst med emblem! Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2012 Samme hvordan den ser ut! Trenger ikke ha emblem eller noe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2012 Ingen som har liggende og slenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2012 (endret) Hei, var og sjekka i kassen og eg har en liggende, , men hel og pen UTEN emblem. og UTEN ringer. Helt svart og clean. http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/168221_314795661942897_240069238_n.jpg Der er den. Skal ha emblem selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2012 Okey! Skulle helst hatt med ringene men gir deg en lyd om ikke noe dukker opp! =) Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2012 Jeg har en kamei grill liggende som sto på min S4 når jeg kjøpte den. Audi ringer og S4 logo er på grillen.. Ikke 100% passform på min bil, men panseret mitt er litt skjevt i bunn så kanskje det er årsaken. Får den billig hvis det er av interesse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2012 Har også grill fra en 100Q, som passer rett på. Ganske strøken med ringer og blank ytterkant. (orginal) Eneste forskjell er at det står quattro, der det skal stå S4. Har også en slitt svartlakkert, som sto på min S4, når jeg kjøpte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...