#1 Skrevet Desember 18, 2012 (endret) Jeg ønsker å kjøpe trekket som er på taklukene i 80/90 t89 og den skumgummi biten som henger over trekket på takluka. Trekket må være helt og pent. Jeg kan evt. kjøpe en hel takluke med trekk på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2012 ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2013 opp igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 16, 2013 Opp til topps 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2013 Passer det fra en 1985modell audi 80 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2013 jeg tror ikke det er likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2013 jeg har fortsatt ikke fått tak i trekk så si ifra visst noen har ett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...