#1 Skrevet Desember 18, 2012 Selger mine originale RS6 II felger uten dekk. Disse ble levert nye med bilen og brukte i 2 sesonger. Pent brukt, ikke noe kantkjørt. PRIS: 4000kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2012 Billigere enn replica felger jo Hadde jeg hatt pengene og brukt for de hadde jeg lett kjøpt de! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2012 Ordner du frakt til Hamar? Følger ikke med dekk på disse antar jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2012 Står uten dekk i teksten:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2012 Jeg har til og med kjøpt nye briller i dag... Fikk jeg feil styrke kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2012 Jeg kjøper de hvis du kan sende. Betaler selvsagt frakten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2012 Får du de til Bergen? Ser du holder til på Stord. Eventuelt fergekaien? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2012 Byr deg 4500 + frakt for disse hvis du får de til Bodø! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2012 SOLGT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2012 Takk for god handel :-) Skal bytte ut 255 dekka med 215 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...