Problemer med xenon kit montering! Passat 2007 mod

Anbefalte innlegg

Har kjøpt xenonkit fra vvme, men får opp feilmelding i dash borde + at lysene bare blinker!

Noen med løsning??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha kit med canbus "fix" i.. Evt kjøpe motstand til å montere på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan jeg få tak i passende motstand?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De har også canbus kit på vvme, tror de selger motstand der også. Lurt å snakke med de på msn feks. så fikser de det du trenger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke noe på vvme, noen så vet hvor ellers man får tak i canbus killer.

Lysene mine blinker etter 5 minutt å så kommer det opp feilmelding.

Vvme sier di ikke har noe løsning... Noen andre så har innstallert kit fra vvme på nyere vw?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det på min 2006 passat 3c. Kjøpt 3sett i fra dem til den, kjøpt canbus sett. Bare snakket med de på msn og spurte om de hadde canbus sett, og fikk de etter 3-4 dager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vell bare 35 w kit å få tak i beregnet for canbus... må vell enten få en canbuskiller eller canbussett...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det 35w eller 55w kit du kjøpte? Lysene jeg monterte funker fint så lenge så jeg ikke starter bilen :-P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det 35w eller 55w kit du kjøpte? Lysene jeg monterte funker fint så lenge så jeg ikke starter bilen :-P

Var 35w jeg kjøpte

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.