#1 Skrevet Desember 18, 2012 Har kjøpt xenonkit fra vvme, men får opp feilmelding i dash borde + at lysene bare blinker! Noen med løsning?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2012 Må ha kit med canbus "fix" i.. Evt kjøpe motstand til å montere på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2012 Hvor kan jeg få tak i passende motstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2012 De har også canbus kit på vvme, tror de selger motstand der også. Lurt å snakke med de på msn feks. så fikser de det du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2012 Fant ikke noe på vvme, noen så vet hvor ellers man får tak i canbus killer. Lysene mine blinker etter 5 minutt å så kommer det opp feilmelding. Vvme sier di ikke har noe løsning... Noen andre så har innstallert kit fra vvme på nyere vw? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2012 Har det på min 2006 passat 3c. Kjøpt 3sett i fra dem til den, kjøpt canbus sett. Bare snakket med de på msn og spurte om de hadde canbus sett, og fikk de etter 3-4 dager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 19, 2012 er vell bare 35 w kit å få tak i beregnet for canbus... må vell enten få en canbuskiller eller canbussett... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2012 Var det 35w eller 55w kit du kjøpte? Lysene jeg monterte funker fint så lenge så jeg ikke starter bilen :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2012 Du kan kjøpe såkalte 'wire fiks' og koble i mellom, det hjalp når jeg monterte xenon kit i fjernlys på min gamle B6: http://www.ekstralys.no/products/wire-fiks Alternativt så kan du lage de selv, innholdet ser du her: http://forum.vacn.no/showthread.php?39441-Ettermontering-av-xenon!&p=2237855&viewfull=1#post2237855 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 20, 2012 Var det 35w eller 55w kit du kjøpte? Lysene jeg monterte funker fint så lenge så jeg ikke starter bilen :-P Var 35w jeg kjøpte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...