Tilkobling av ekstralys A4 B7

Anbefalte innlegg

Hei, har fått meg ekstralys som jeg skal montere i juleferien og er da på jakt etter koblingsskjema som viser hvor jeg skal koble til styrestrømskabelen til releet.

Hadde vært hyggelig om noen som visste dette kunne hjulpet. :D

Bilen det gjelder er en A4 B7 med adaptive xenon lykter. Har søkt rundt men finner ikke noe som stemmer med xenon, kun til halogen.

mvh Christoffer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg montert ekstralys og koblet de til pin 11 på hovedlyskontakten. Selv om Møller faktisk sa at det ikke gikk an på denne bilen :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne tråden selvom den er litt gammel:)pin 11 er det en egen kontakt for lysa? Eller må en koble seg inn på ledninga inn på xenon pæra? Mitt spm er vel egentlig hvor er den lyskontakta med pin 11?;) hvordan lamper monterte du? :) mvh Mats

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

Såvidt jeg husker så sitter den 11 pin kontakten rett i lykta :) så er det bare og måle litt med voltmetret :)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er rett på lykten ja.

Monterte hella xenon micro mener jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gammel tråd men shit i det! :P

Har du noen bilder av hvordan du koblet? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.