#1 Skrevet Desember 19, 2012 (endret) Ønsker å kjøpe førerstol i sort quattro stoff (kan bytte mot min stol og litt mellomlegg, min har nedsittet pute på siden) Ene klipset som holder solskjermen på passasjer siden Matter i stoff om noen har liggende Varme viften inne i bilen for klima Dynamo 110/115A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2012 Har viftemotor i fra en B4 med klima. Hvor mange A må dynamoen være på? Sitter denne i en brakett foran radiatoren hos deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2012 (endret) Viftemotoren kan jeg sikkert bruke, det skal være likt på alle B4 med klima. Jeg må sjekke Ampere på dynamoen, om ingen her inne har det på sparket? Dynamoen skal sitte på en brakett foran radiatoren etter det jeg kan huske ja. Edtit: Etter det jeg har lest, så skal dynamoen være på 110/115A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2012 Sitter forran radiator på en delebil jeg har så vil tro den passer. Skal se om det står noe på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...