#1 Skrevet Desember 19, 2012 (endret) Har en helt ny orginal RS4 grill og dekslene nede i fangern liggende! 3000kr /bud. Tlf 97512959. Passer A4 B7:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2012 Opp igjen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2012 har ikke tilfeldigvis en fanger som de passer på også vel? Har none S line så passer ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2012 Nei dessverre.. Som du skriver hadde du hatt S-line fanger hadde det passet:) men vet det går ann tilpasse grillen på "none s-line" oxo! Googlet dette en gang:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2013 Opp igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2013 Ingen som kunne tenke seg dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2013 Hei Har du bilde? Passer det til min 2005 A4 B7 avant? Marcus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2013 HeiHar du bilde? Passer det til min 2005 A4 B7 avant? Marcus Om du har S-line eksteriør passer den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 9, 2013 Bilde kan jeg ordne:) Må som sagt ha S-line fanger om denne skal passe rett på. Men vet denne kan tilpasses "standard" fanger om man gjør noen enkle inngrep. Se om jeg klarer rote frem igjen linken til den siden det stod forklart evt Øyvind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 9, 2013 noen mulighet for og sende til trondheim ?? evtuelt pris på frakt ?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 9, 2013 Ingen problem det! Tippe ca 150kr i frakt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 10, 2013 hvor mye skal du ha for grill`en da?? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 10, 2013 3000,- for grillen og dekslene nede i fanger. Dette er kjøpt helt nytt hos møller og er aldri brukt. Kostet meg 4000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 11, 2013 Om det er RS4 tåkelys griller så er det greitt og opplyse om at disse passer kun i RS4 fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...