vw passat selges billig 2001 mod 131hk tdi med 6 gir

Anbefalte innlegg

selger min vw passat grunnet har kjøpt meg ny bil. har byttet masse slite deler i den siste tiden, har byttet: turbo, bremser foran og bak, regreim byttet på 252000km, vann pumpen og alle stramere og reimer ble byttet da regreima ble byttet, luft masse måler og driv knuter.

 

var på eu kontroll 19.12.2012 og fikk ein liten mangel lapp. mått bytt begge bremse slangene framme og ny bremseveske. berebru øvre fremme og bake + mansjett på drivknute høyre side.

 

jeg har berebru framme og drivknute mansjett så på kosten på biln blir ca 1500 for di som kan skru dette selv.

 

Bilen har litt små sår i lakken på fanger framme og bak tror mye av det går bort med ein god rubbing.

 

har 2 valg muligheter når det gjelder sommer hjul begger 18" med gode sommer dekk det eine typen er mega spokera og den andre er org audi sline felger, vinter hjul står på 15" med nokian hakka 5 pigg

 

selger bilen for 26.000,- med mega spokera og 30.000,- med sline felger

ring for mer info og bilder

92668767

bilde 1.jpg

bilde3.jpg

bilde6.jpg

bilde4.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.