#1 Skrevet Desember 20, 2012 (endret) Hei, ønsker og kjøpe golf 2 monopoint bensintank å bensinpumpe og evt kabelen som går frå tanken til sikringsboksen viss du har den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2012 Ingen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2012 Jeg har tank med pumpe fra golf g60 hvis det passer. Har ikke kabler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2012 G60 bensinpumpa gir for høgt bensintrykk så det passer nok ikkje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2012 Jeg har bensinpumpa.. men ikke ledninger. Tror heller ikke jeg har tanken lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2012 (endret) G60 bensinpumpa gir for høgt bensintrykk så det passer nok ikkje. jeg tenkte fullstendig bakvendt her so fjerna inlegget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2012 Jeg har kun pumpe i tanken. Ikke under bilen! Det er original g60 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 26, 2012 Jeg har kun pumpe i tanken. Ikke under bilen! Det er original g60 sitter jo selvsagt og tenker syncro baki huet jeg veitdu de har ekstern pumpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 26, 2012 1lite spm, før så satt det ein 1,3 digijet motor i golfen så bytta eg til 1,8 monopoint motor. Det eg lurer på sitter det ei pumpe i tanken + ein pumpe under bilen på digijeten? eller tar eg heilt feil nå? For i tanken går det 4ledninger inn + at det går 2 ledninger til den pumpa under bilen. Og er dette rett pumpe som skal i tanken: http://www.krogslund.dk/reservedele/volkswagen/golf/golf-2-1.8-0983-0891/eldele/benzinpumpe%2cmonteret-i-benzintank/c-23/c-370706/p-276192 http://www.skruvat.no/Brennstoffpumpe-P18338.aspx Eller kan det var så enkelt at eg kobler vekk den pumpe greia under bilen, så blir alle verdensproblemer løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 27, 2012 Du må nok ha pumpa under bilen ja. Sitter jo det på.monojet og. Den i tanken gir ikke noe voldsomt til trykk, den skal bare levere bensin til pumpa under bilen. Monojet har styretrykk på 1.2bar :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 27, 2012 Aha, så den i tanken e ei vanlig mate pumpe då og så e det den under bilen som er hoved pumpa. Så då treng eg denne pumpa og: http://www.skruvat.no/Brennstoffpumpe-P19156.aspx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 27, 2012 Jepp. Det er rett :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...