#26 Skrevet Desember 31, 2012 [ATTACH=CONFIG]187082[/ATTACH] Denne kontakten går inn i v-hovedlykt. Er det styrestrøm til fjernlys i noen av disse ledningene, eller må jeg av med lykta for å hente strøm inne i den? Litt vanskelig å se hvor ledningene går til, men om hvit/blå går til pin 11 (bak nr. 12), ser det ut til å stemme med skjemaet tidlig i tråden. Stikk en nål i ledningen og mål mellom denne og chassis om du har spenning ved fullt lys. Og har du det, kobles relespolen (86) på et standard rele til der og 85 til chassis. Ikke knot med den canbus saken om du kan unngå det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 31, 2012 Var å tittet nærmere på kontakten, og blå/hvit går ikke inn på nr 12. Den går inn under. Satser på å få lys imorgen, bare strømmen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Januar 1, 2013 Er det ikke bare å dra av kontakten og måle i stikkene inni den a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Januar 1, 2013 Er det ikke bare å dra av kontakten og måle i stikkene inni den a? Jo, men du vil få feilmelding på lysene og sentralelektronikken (J519) kutter spenningen etter 5 sekunder... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Januar 1, 2013 Da er strømme montert. Jeg tok av litt isolasjon fra den hvit/blå ledningen og loddet fast ledningen til styrestrøm. Ingen feilmeldinger kom og jeg har ett sykt godt fjernlys Takker for all hjelp som dere har bidratt med. God nytt år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...