Anbefalte innlegg

Letter etter en 8v gti motor til en 1985 model golf eller en 16v gti med ce1 lednigsnett, girkasse og tilhørende for å sette inn isteden for 8v'en i ok stand.

 

Skrik ut vis noen har i østfold, oslo området.

 

Mvh Alexander

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en fabrikkny(!) 8v GTI topp liggende.. For hydrauliske løftere.

Dvs, den har vært på en fabrikkoverhalt motor som har vært "hot tested", altså startet og sett etter lekkasjer osv. Så kjøpte jeg den, og tok av toppen.

Har også en 8v GTI bunndel, fabrikkoverhalt for en del år siden, så lagret i flere år. Den har nye stempler i overdim (81.5mm mener jeg.) Jeg kjøpte den, og har kjørt den i 2 år med G60 topp, E85 og kompressor. Ble tatt ut av en fungerende bil nå for et par dager siden. Gått max 20'000 etter overhaling. Sylinderne og stemplene ser strøken ut, men jeg har ikke hatt de ute og sjekket råde-/veivlager. Kan evt gjøre det om det er av interesse.

 

Det bør bare være å slenge på en ny toppakning og bolte sammen bunndel/topp, så bør det være good-to-go. Kan være behjelpelig med det også.. :)

 

Kan kontaktes her, eller på pm, eller på mobil (91311832) om det kan være av interesse.

Holder til rett utenfor Tønsberg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.