#1 Skrevet Desember 22, 2012 Har ett problem med at ikke Nær/Fjernlys, Vifte og vindusviskere virker. Måler nede i sikringene så er det kun 1 volt med strøm(lys, viskere og Vifte). På den gule/svarte kabelen som går ut i fra tenninga, som kommer inn på nr 7 på hovedlysbryteren er det IKKE strøm. Noen som har forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2012 Setter en 10'er på bakstykket til tenningslåsen. Dette tester du ved å se om viskerne fungerer når du holder inne lyshornet. Fungerer viskerne da, er det bakstykket til tenningslåsen. Hadde akkurat samme problemet når jeg hadde Golf 2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2012 Stemmer det, lys og vifte fungerer hvis jeg holder inne lyshorn, glemte å skrive det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2012 Vifte og viskere fungerer jo når man holder lyshornet inne når det ikke er noe galt også, så det gir ingen pekepinn - være seg om det er MK2, MK3 eller Passat 35i (ihvertfall før facelift). Uansett, så setter jeg troen på at det er tenningsbakstykket ditt som er modent for utskiftning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2012 Støtter teorien om tenningslåsens bakstykke. Alle tingene som er nevnt går på samme kretsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2012 Vedder 1000kr på tenningsbryter ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...