#1 Skrevet Desember 23, 2012 Hei er på utkikk etter en toer golf med syncro, må helst være bensin men alt er ønskelig. Trenger ikke og være i den beste standen heller. Så skrik ut:) Prisantydning ca 25k Ha ei god jul folkens og et riktig god nyttår!! Mvh Ted-Rene Øien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2012 mulig jeg vet om en syncro som skal selges,men blir nok ikke før etter vinteren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2012 Som sagt i den andre tråden din. Har en stående som er et prosjekt, med masse fine deler. Og det beste; forhåndsgodkjent med 1,8T motor. Send meg en pm, evt melding på 45247932 så får du mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2012 Jeg kan vurdere å selge denne som står til lagring som reserve bil for mitt prosjekt: 1990 mod 1p motor 98hk. Def girkasse, ny følger med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2012 er det syncro eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...