Problemer med å lufte bremser bak på S4 C4

Anbefalte innlegg

Hei

Eg får ikkje lufta bremsene mine bak på min s4 c4.

Har prøvd den tradisjonelle måten med å pumpe trykk og få ein kompis til å opne nippelen mens eg holder press på pedalen, men det kjem ingenting ut, verken luft eller veske. Då tenke me at det var tett, so me skrudde av nippelen framme på abs sentralen og blåste gjennom med kompressor. Og det var opent begge rettninger bak. Men eg reagerte på at det berre er ein krets bak?!

Etter dette sjekka me ved å trykke på bremsepedalen at det kom veske ut frå abs sentralen, og det gjorde det. Då skrudde me det sammen igjen, og prøvde å lufte ved hjelp av bremselufter som suger vakum bak på bremsenippelen, mens me prøvde å pumpe osv.

Eg kjem ikkje på fleire knep, har til og med prøvd å bruke ketshup flaske og pressa igjennom veske.

Har prøvd både med og uten motor igang.

Ein anna ting som skal seiast er at eg har feil på abs, på grunn av ein defekt abs sensor framme. Lurer på om denne kan skape problemer for meg?

Nokon som har vert borti det samme? Erfaringer?

Takker for hjelp på førehand og ynskjer alle ei god jul og godt nytt år i vente!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Clutchen og går visst inn på det samme systemet, har du prøvd å lufte den først?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt unødvendig å begynne å tøyse med clutchen her !

Hei

Eg får ikkje lufta bremsene mine bak på min s4 c4.

Har prøvd den tradisjonelle måten med å pumpe trykk og få ein kompis til å opne nippelen mens eg holder press på pedalen, men det kjem ingenting ut, verken luft eller veske. Då tenke me at det var tett, so me skrudde av nippelen framme på abs sentralen og blåste gjennom med kompressor. Og det var opent begge rettninger bak. Men eg reagerte på at det berre er ein krets bak?!

Etter dette sjekka me ved å trykke på bremsepedalen at det kom veske ut frå abs sentralen, og det gjorde det. Då skrudde me det sammen igjen, og prøvde å lufte ved hjelp av bremselufter som suger vakum bak på bremsenippelen, mens me prøvde å pumpe osv.

Eg kjem ikkje på fleire knep, har til og med prøvd å bruke ketshup flaske og pressa igjennom veske.

Har prøvd både med og uten motor igang.

Ein anna ting som skal seiast er at eg har feil på abs, på grunn av ein defekt abs sensor framme. Lurer på om denne kan skape problemer for meg?

Nokon som har vert borti det samme? Erfaringer?

Takker for hjelp på førehand og ynskjer alle ei god jul og godt nytt år i vente!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm... Neeei, da har eg ikkje gjort. Har jo hatt av kassa, uten å lufte clutchen faktisk. Gløymt da heilt, men den virker jo! Men har lest rundt ang abspumpa, og denne me luftes med VAG com. Noko eg ikkje har tilgang til...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasteavhengig ventil kansje ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka ventil som e lastavhengig? Reduksjonsventil du tenker på? Veit nokon om det skal vere berre ein krets bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

100quattro og S4 har bare 1 krets bakover ja , A6quattro og S6 har 2 kretser bakover pga EDS (elektronisk diffsperre

100quattro og S4 har også en lastavhenging ventil , denne sitter på sjåførsiden , rett forran bærebrua bak. Og har arm med fjær som er festet i bærebroa :)

Prøvd å kjøre trykkluft eller vacum?

Har måtte gitt opp ett par ganger på manuell måten , men har løst seg med Trykkluft ( Max 1bar på bremsevesketanken)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

100quattro og S4 har bare 1 krets bakover ja , A6quattro og S6 har 2 kretser bakover pga EDS (elektronisk diffsperre

100quattro og S4 har også en lastavhenging ventil , denne sitter på sjåførsiden , rett forran bærebrua bak. Og har arm med fjær som er festet i bærebroa :)

Prøvd å kjøre trykkluft eller vacum?

Har måtte gitt opp ett par ganger på manuell måten , men har løst seg med Trykkluft ( Max 1bar på bremsevesketanken)

Aaaha!! Då er det nok den lastventilen som kødder med meg. For eg måtte blåse opp ein del trykk før eg klarte å blåse igjennom røret bak med kompressor. Har prøvd med bremselufter som går på vacum. Den skal altså suge bremseveska bak gjenmom bremsenippelen på kapilteren. Men sikkert ikkje nok vacum. Trur eg skal lage til trykk inn på bremsebeholderen, har lest at dette er eit godt triks ;-) Tenker eg skal prøve litt meir no i kveld. Takker for hjelpa alle sammne, god jul :-D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var nok lastventilen som stengde for bremseveska, jekka opp bilen og satt bukkane på bærebruane og då fekk eg pressa igjennom litt veske.

Tok ein slange frå eit trillbårehjul og skar ut ein fin runding rundt ventilen, slik at den passa perfekt oppi korken, borrra eit 8mm høl i korken og trakk ventilen igjennom lokket. Fylte på med trykkluft og da kom veksa sigande sakte men sikkert.

Problemet er at eg ikkje har bremser bak endå! Sjølv om eg lufta gjennom ein liter bakover. Har som sagt feil på abs, pga to defekte abs sensora, men kan dette skape problemer slik at eg ikkje har bremsekraft på bakhjula? Eg testa dette med hard ned bremsing frå 60 på snøføre, der eg låser fram hjula med ein gong, mens bak bremser det ikkje i det heiletatt.

Nokon ideer? :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er bremsepedalen? er den fast og ikke siger inn?

Ta å kjør å brems litt aktivt heller så kjenner du på bremseskivene bak om det er noe varme...Det er ikke meningen du skal kunne låse bakhjulene i hytt og pine uansett om abs er ute av funksjon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siger inn, ska ta meg ein tur å sjekke litt seinare. Burde eg ikkje klare å låse bakhjula når eg står på bremsen på snøføre uten abs?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har konstatert at eg har NULL bremser bak no i kveld/natt. Bremseskjevena vert ikkje varme og prøvde å låse hjula på våt asfalt og då sklir eg berre framme, null brems bak. Eg har forresten kobla vakumslangen som går frå insuget og bak til bryteren for sperra, direkte på vakumslangen for å aktivere sperra, pga bryteren er defekt. Kan dette virke inn slik at eg mister abs/bremser bak?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En bil bremser vel ca. 80% foran og 20% bak?

Derfor bakbremser ofte ruster og står seg i stykker fordi vi aldri bremser hardt nok til at bakbremsene skal bevege seg en gang.

Tror også det må være slik pga har du dratt i håndbrekket når det er glatt så skjønner du at bilen skal bremse lite bak før kontrollen forsvinner.

Legg også merke til hvorfor frembremsene alltid er mye større enn bakbremsene.

Du kan kanskje sjekke bakbremsene ved at bakhjulene er i lufta, en sitter i bilen og bremser maks. Du prøver å snu på hjulet bak med hendene og latmannsarm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja prøv Tore sitt forslag. Men du skulle fått varme med litt kvass bremsing. Kan være problem med eller tett abs eller hoved bremsesylinder som er deffekt. Du kan teste hovedsylinder ved å sette inn en luftenuppel på utporten på master. Da skal den være hard som stein å ikke sige i heletatt.

Test gjerne ett å ett kammer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde bilen på bukk idag, sjølv om eg sto på bremsepedalen kunne kameraten snurre bakhjula som ingenting. Var null forskjell med motor i gang eller ikkje. Eg har jo sjekka at det kom veske ut av abs sentralen når bremserøre bakover var kobla av. Trykte forsiktig på pedalen og såg at det kom veske ut, og når eg satt trykkluft på bremseveskebeholderen fekk eg jo pressa gjennom bremseveske bakover... Hmmm...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemplene sitter ikke fast i caliperne bak da? Eller glidepinnene på caliper'n er rusta fast så stempelet ikke rekker fram ? Har sett mye rart av de bakcaliperne der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handbrekke virker jo, og da går jo på stempele i caliptere. Men kan jo kanskje vere eit forsøk å demontere dei å smørra da opp, sia bilen har stått ubrukt eit år i garasjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Defekt/feiljustert lasteventil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.