#1 Skrevet Desember 23, 2012 Hei! Min far har en 2004 Audi A4 TDI Q med AVF motor. Denne fikk plutselig startproblemer, den starter, men kutter etter 2 sek. Samme symptomer som startsperre, men den er OK. (Startsperrelampa slukker). Har tatt diagnose, ingen feilkoder. Noen som har vært borti lignende? Har prøvd begge nøklene, samme med begge. Mvh Jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2013 Dårlig respons på denne, så jeg fant likegodt feilen selv. Fant ut at den starter i mildvær, men under 0 grader kommer problemet. Fortsatt ingen feilkoder, men fant ut at turtallsignalet var på bærtur da jeg avleste grafene. Det viser seg at Møller har en rep.ledning som kobles i serie med turtallssensoren, da det ikke er føleren det er noe galt med, men styreenheten leser feil. Har ikke delenummeret forran meg nå, men den kostet 400-og noen små. Monterte denne, og vips er problemet løst :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...