#1 Skrevet Desember 23, 2012 Har akkurat kjøpt 2000mod A6 4.2 Har vært byttet atomatkasse på den i sommer som hadde gått ca 59000km. Fungerte fint når vi prøvde bilen og i ca 70mil, så begynte den og slure/nykke mellom 1200 og 2000 omdreininger. Noen som har hatt sånt problem, hva tror dere det skylles? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2012 converter.... ble den byttet eller brukte du opp den gamle converteren? Ble olje og filter på kassa byttet og fylt i henhold til møllers instruks? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2012 (endret) De sa at converter vart byttet + olje og alt. Jeg har hatt bilen i 4dager bare. Kan det være farlig og kjøre med det? Inntil verksted har åpent i romjulen. Han jeg kjøpte bilen av sa jeg skulle sjekke oljenivået, mente det kanskje kunne være for lit olje på den. Må den på bukk for og sjekke og eventuelt etterfylle? Er det farlig og kjøre med for lite olje i 20 mil? Er jo juleferie overalt nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2013 Var nok olje på kassa, tappet av ca 1-2dl. Samme problem fortsatt, leste av diagnose, finner ingen ting. Er vel bare og levere den inn for testing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...