#1 Skrevet Desember 23, 2012 Hei Noen som har delenr til utvendig "innsteglist" som vist knekt på bildet? Regner med at samme list gjelder for Audi 100, A6 og S4 C4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2012 Har sjekket med møller, gått ut av produksjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2012 Har sjekket med møller, gått ut av produksjon. Det var da kjedelig Tenkte kanskje det var mulig å finne brukt i utlandet. Mye rart brukt på nettet i Polen f.eks der folk bruker å oppgi delenr.. Kanskje noe håp der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2012 Fikk ikke noe delenr:( men regner med visst du spør møller så får du d kanskje, visst du klarer å skaffe så trenger jeg til fører siden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2012 Hvis du legger ut en ønskes kjøpt annonse på forumet får du kansje napp, men folk gidder ikke stresse med disse listene for 2-3 hundrelapper, de er kanske vanskelig å få av hele, men jeg har greid det et par ganger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 24, 2012 Delenummer venstre: 4A0853491 Delenummer høyre: 4A0853492 http://www.callparts.de/fahrzeugteil/cza11000030182062-audi-100-a6-c4-90-97-einstiegsleiste-links-aussen-schwarz-4a0853491 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 25, 2012 Disse sitter vel også limt? Byttet den venstre på min Avant rett etter kjøp ifbm litt rust\lakkfiks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...