#1 Skrevet Desember 24, 2012 Har ikke vært helt fornøyd med lysene på min passat. Derfor fant jeg ut at jeg skulle montere rele slik at jeg fikk høyere spenning på lysene. Jeg gikk til innkjøp av to rele. Allt fungerer helt fint, både nær og fjernlys ble merkbart bedre med ca 0.7 volt mere spenning. Problemet oppstod når jeg slår på tåkelysene, da slår fjernlysene seg på. Dette er uavhengig om nærlysene er tent eller ikke. Er det noen som vet om det er en enkel måte å fikse dette på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2012 Hvordan har du koblet dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 24, 2012 Tatt ledningene som gikk inn på venstre forlykt, kappet disse. Koblet disse inn på spolen på releet istedet. Kontaktene på releet koblet til andre enden av ledningen som ble kappet (inn på lyktene). Dette ble vanskelig å forklare uten et skjema å tegne på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 24, 2012 Er Passaten din en 3B eller en 3BG? Bare tenker på det at 3B med originale tåkelys has H4 pærer i den innerste posisjonen, så den har kombinert tåkelys og fjernlys i samme pæren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 24, 2012 3bg er det jeg har. Det er H7 både på nær og fjernlys. H3 på tåkelysene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...