#1 Skrevet Mai 5, 2005 Fant en til 6 lakser med kasse. Så jeg tenkte atte... =) Ja, dere vet.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 6, 2005 audi har vel langstilt motor og vw har vel tverstilt, så i utgangspuktet så er det vel ikke plass vil jeg tro, men alt går om du virkelig vil prøve det;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2005 Humm. Det at den ikke er tverrstilt tenkte jeg ikke på. Men nærmere ettertanke =) Neitakk =) hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2005 Det er jo selvfølgelig ikke umulig, men det er ikke bolt-on heller, det krever nok mye fabrikasjon for å få det til å fungere. En amerikaner har som kjent greid å montere en Caddilac V8 i en Golf 2, så umulig kan det ikke være! Tøft hadde det ihvertfall vært! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2005 Gå heller for v6 som står i golf 4!! er jo egentlig en vr6 24v.. men den får du vel ikke for 6 lakser?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 7, 2005 Gå heller for v6 som står i golf 4!! er jo egentlig en vr6 24v.. men den får du vel ikke for 6 lakser?? Iallefall ikke med kasse =) hehe Skal skifte motor en gang. Får håpe en billig og komplett G60 dukker opp kanskje. Menmen, penger og skole sammtidig er ikke alltid fakta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...