#1 Skrevet Desember 25, 2012 (endret) Har montert Arnott GenII luftbelger på Allroad'en. Oppdaget en liten lekkasje på høyre side framme i toppen. Satte bilen i øverste stilling og i "jack mode" for så å jekke bilen opp og demontere belgen og gjøre ting reint og montere sammen igjen med moment. Problemet nå er at når hjul og alt var tilbake på plass, så har bilen seget ned på venstre side og. Og når jeg senker bilen på hjulene igjen for å fylle luft (sette bil ut av "jack mode"), fyller den bare bak. Ingen luft ser ut til å komme inn i belgen jeg har demontert. Belgen på venstre side som var seget sammen har fortsatt trykk i seg, men vil ikke løfte seg opp. Er det mulig å fylle et og et hjul med VCDS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2012 Problem løst.. Bilstein demperen som er tilpasset Allroad er montert med en "hylse" som belgen skal tres over ved montering. Denne hylsen satt fast i belg delen ved demontering, så når jeg monterte første gangen gikk tydeligvis ikke denne skikkelig på plass og all luften forsvant ut i bunn av belgen. Tok alt fra hverandre igjen, gjorde ting reint og passet på at hylsen var gått helt i bunn før montering igjen Alt OK.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...