Anbefalte innlegg

Har hatt bilen min i 3mnd nå, og den har aldri ladet over 0,7 bar, noe jeg synes har vært litt lavt med tanke på at den er chippa.

Men nå idag begynte den plutselig å lade opptil 1.1-1.2 bar....sånn helt uten videre.

Noen som har opplevd noe sånn før eller? Eller vet hva som kan ha vært/være årsaken?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde det samme på min, var en solenoid som hadde havarert. Men min ladet til turboen ikke hadde mer og gi... Ganske ubehagelig. Få en diagnose, så får du nok vite hva problemet er :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nå blei jo kjempe glad for at bilen lader mer da. Men hvis det er pga en feil så er det ikke kult. Men så lenge den ikke går over 1,2-1,3 bar så tåler vel turboen det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turboen tåler det nok, men det er ikke sikkert motoren din gjør det :) Vet du hviken chip du har og evt hvem som har montert den? Så får du nok vite hva trykk du skal ha osv. Er litt skummelt med masse luft og lite bensin, blir fort varmt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, vet ikke hvilken chip det er. Forrige eier visste det ikke, og jeg har ringt eieren før der også, men han visste det heller ikke : bh :

Men ettersom bilen min aldri har ladet over 0,7 tidligere, så skal den nok ikke lade mer enn det med den chippen som står i.

Men jeg trodde motorstyringen på disse motorene var så smart at den ikke lot motoren kjøre på for tynn blanding.....at den gikk i nødmodus eller noe hvis det skjedde? Men jeg har ikke peiling så:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen lader fortsatt ikke over 0,7 bar..

skjønner ike hvorfor.. om økonomien tilater blir det ny chip på meg til våren! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen lader fortsatt ikke over 0,7 bar..

skjønner ike hvorfor.. om økonomien tilater blir det ny chip på meg til våren! :)

Sjekket magnetventil N-75 og LMM?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket n-75 på den i går.. tok av "kontakten" og da ladet den kun 0,3

LMM ha r jeg ikke sjekket

sku hatt noen med VAG COM i nerheten her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.