#1 Skrevet Desember 26, 2012 (endret) panser- helt og "pent" litt riper, men bulkfritt (svart) - bud AAA hjerne obd1 - bud 1000,- luftmengdemåler til vr6 obd1 - bud 200,- el. vindusheiser v.foran og begge bak. (høyre deffekt. ikke sett på den) - bud komplett interiør (stoff. to mellomstore hull i førerdør) 750,- coilovers m. tüv. (ukjent merke. men tror det er noe v-maxx eller ta-tecnix greier) 500,- spørr om det er noe annet som kan være itr. på bilen. jeg skal jo da ha alt som jeg trenger til ombygging selv. flere bilder kommer. panser. coilovers som er på bildet her. Mvh. Ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2012 ordner noe bilder av resten imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2012 Har du noen motorfester? Tenker mest på bak høyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2012 Har du noen motorfester? Tenker mest på bak høyre. det skal jeg dessverre bruke selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2012 det skal jeg dessverre bruke selv. Oki 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 10, 2013 Eksosanlegg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2013 Dempere på coilovers ok? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...