#1 Skrevet Desember 26, 2012 Som overskriften sier, hvordan løsner jeg tenningsbryteren? har tatt av rattet, hendlerer og kabler med finner ikke ut hvordan jeg løsner får bryteren ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2012 Er dette som på III'ern? http://forum.vacn.no/showthread.php?221740-Bytte-av-bakstykke-tenningsl%E5s-Golf-III 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2012 Du må ta av rattlås/tenningslås-assemblyet, løsne den svære klemmeskruen (tror jeg), ta av skiva og fjæra på rattstammen, så skal hele låsbrakettopplegget skli av. Når det er av, kan du snu det bak frem og løsne skruen og ta ut bakstykket til tenningslåsen. Pass på når du tar av skiva og fjæra, den har en tendens til å fly 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2012 Jeg skrev det nøyaktig i en av de andre trådene du har kommentert i, men som John skriver, så må du løsne den store klemmeskruen på venstre siden, og løsne skiven og fjæren. Har du en nyere modell, så må også rattadapteren av, denne må du bruke avtrekker på. Og til slutt, nøkkelen må i låsen, og rattlåsen må frigjøres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...