Ryggelys audi S4 C4 (treng et hint.)

Anbefalte innlegg

Hei.

Trenger litt hjelp da bilen aldri har hatt ryggelys utifra sånn jeg ser det?

Har målt ALLE kabler bak, følgt vær eneste kabel men da jeg ikkje finner til ryggelys så strekker eg opp nye var planen.

Leita etter sensoren til revers, men vet liksom ikkje helt kor eg skal begynne, så nedi med spaken osv.

men siden når jeg setter bilen i revers så får jeg ikkje noe signal fra kabler bak så..

Alt er liksom 12v/0.15

Antar 2 ledninger som er på 0.15 kansje har noe med revers, men de endrer ikkje på strømmen i hele tatt når den går i revers.

Også 3 bremselys oppe bak fungerer ikkje, noen som vet hvilken kabel som kobber ned derfra? Skruer er rusta fast =/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ryggelysbryteren sitter vel på kassa, begynne der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det manuell eller automat? Begynn med å sjekke bryteren på girkassa. Ikke styr med nye ledninger etc. Reparer problemet, ikke symptomene...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det manuell eller automat? Begynn med å sjekke bryteren på girkassa. Ikke styr med nye ledninger etc. Reparer problemet, ikke symptomene...

begynte livet som automat, bygd om til manuel, men ikkje av meg.

Så nedi med girspaken, var et løst lys + en løs kabel med spenning på, sikkert signal til automat hjernen,

er 2 stk kutta ledninger baki bilen som har 0.15V men som ikkje reagerer, tenker de er ryggelys kablene.

sensor er ved førerside nede?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan umulig tro at bilen din ikke har hatt ryggelys?

Ja, kontakten er nede på førersiden... :) du finner den mok før eller senere! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan umulig tro at bilen din ikke har hatt ryggelys?

Ja, kontakten er nede på førersiden... :) du finner den mok før eller senere! ;)

har nok vært ja, men med tanke på kablene var kutta, ikkje noe braketter til pærer osv, var bare kjørelys der..

Men skal endelig ut i garasjen nå og vekk fra alt besøk og bråk av småtroll!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.