#1 Skrevet Mai 5, 2005 Får en tåre i øyekroken av å se på denne her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 5, 2005 å dæven.... Cupleppe i flere etasjer erstatter ikke senkesett desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 6, 2005 huff-a-meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 6, 2005 HEH! Til de som synes jeg har mye plast på bilen... sjekk denna!!! Jeg er enig i at denne trenger senk... det gjør jeg og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 6, 2005 HEH!Til de som synes jeg har mye plast på bilen... sjekk denna!!! Jeg er enig i at denne trenger senk... det gjør jeg og... Hvilken da? Kommer ikke opp noe bilde hos meg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 6, 2005 Det ekleste er vel at det er en Alien som sitter på i den røde bilen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 6, 2005 Stakkars bil Men eigaren skal ikkje vere redd for at andre har bil som lignar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 6, 2005 Stakkars bil Men eigaren skal ikkje vere redd for at andre har bil som lignar Det skal du ikke være for sikker på. Dette kittet. Frontfanger, bakfanger og sideskjørt får du for 6000 kroner i norge. Billig nok til å få mange til å kjøpe. Selv om det er glassfiber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...