#1 Skrevet Desember 26, 2012 (endret) Noen som har en bunnpanne til 1.8T 2000mod Den med oljesensor i bunn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2012 har komplett tverrstilt (ATC fra TT) og rettstilt fra (BFB fra A4) stående her på blaker. BFB motoren er komplett og i god stand, så har egentlig ikke lyst til å pelle ned denne ATC motoren hadde reg reim havari, så denne er mindre smertefult å pelle deler fra om de passer mot hverandre.. Mener å ha sett i signatur eller.no at du har a4? men greit å sette det i forespørsel. Uansett. send meg en meld på 90808648. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2012 Har fått Tråden kan slettes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 7, 2013 Jeg trenger jeg fortsatt en bunnpanne da han luringen sendte meg en bunnpanne UTEN hull til oljesensor :banghead: A4 B5 Quattro 2000mod med motorkode ANB langstillt, med Olje nivå sensor i bunnen på bunnpanna!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2013 Har en fra en APU motor liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2013 Har en fra en APU motor liggende. Kan du knipse et bilde av den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2013 Kan du knipse et bilde av den? Kan gjøre det i morgen, har du en email adresse jeg kan sende det til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 7, 2013 Kan gjøre det i morgen, har du en email adresse jeg kan sende det til? Kimba@hemnesberget.net 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...