#1 Skrevet Desember 26, 2012 Hei noen som vet hvordan jeg får olje trykk til å virke,går bare i bånn. Har heller ikke olje temp. Er en 90 med ombygd aan el nett. mvh sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2012 Kan være greit å skrive om hva som er koblet til og hva som ikke er koblet til. Og om noe er koblet i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2012 Det meste er koblet til har lys. er to kontakter som er koblet til fra org lednigsnett å inn i de tre instrumentene, olje trykk går bare i bånn. har også en rød olje kanne i instrumentet som piper å blinker rødt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2012 Heisann! Her er hvordan det er koblet opp i min bil, kanskje det kan være til hjelp for deg:) http://forum.vacn.no/showthread.php?242832-Audi-90Q-AAN-prosjekt/page2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2012 Hvis de to kabelskoene inn på oljetrykkgiveren er bytta om så bunner den vell. Prøv å bytt om de to å se om den blir greiere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2013 Hei har prøvd a bytte men det hjalp ikke, har jord. Går de to ledningene fra måleren rett til instrumente eller innom ecu ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2013 (endret) Trenger bare 1 ledning for å virke. Jeg monterte orginale ekstrainstrument i 90'en jeg hadde. Trakk bare 2 kabler ut i motorrommet, en til trykk og en til temperatur. Første gangen gikk trykkmåleren rett i max. Flytta kabelen til det andre uttaket på trykkgiveren og da funka det fint:) Fikk orginal koblingskjema på pm fra en kar her inne. Kan sende det til deg viss du vil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 15, 2013 Hei hvordan få ut sikrings boxen? tar man den opp eller ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 15, 2013 Har aldri tatt den ut selv men tror den skal ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 15, 2013 Hei hvordan få ut sikrings boxen? tar man den opp eller ned? Du skur de to låsene på sidene fra koblingsboksen og løfter den opp. Vær forsiktig da det er lett at kontaktene løsner på undersiden,siden alle kabelstrømpene er ett eneste sammensnøret virvar:p Hvis du løfter den langt nok opp klarer du å snu den og tre den nedi hullet. Litt enklere å se når du får den inni bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...