har caravelle t5 iso-fix fester?

Anbefalte innlegg

Driver å titter litt på Caravelle t5, er det noen som vet om disse har iso-fix fester til barnesete?

Har spurt på noen som er til salgs, og de har ikke. Men er det en viss setekombinasjon som har dette, har sett at Multivan har iso-fix (hvis jeg ikke tar feil) men de er jo en del dyrere også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det ikke sånn at alle f.o.m. 2008 skal ha isofix som standard?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

E det ikke sånn at alle f.o.m. 2008 skal ha isofix som standard?

Vet ikke, er vel 2006-2007 jeg har spurt på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er standard fra 2007, men det kan veldig ofte ettermonteres i tidligere modeller. Møller vet nok :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror min bror's 06 Caravelle har Isofix, men jeg er ikke 100% sikker på det. Jeg mener han bare flytter setene over fra sin Volvo ('10 V70) til Caravellen uten problemer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror min bror's 06 Caravelle har Isofix, men jeg er ikke 100% sikker på det. Jeg mener han bare flytter setene over fra sin Volvo ('10 V70) til Caravellen uten problemer.

Vet du hvordan sete kombinasjon han har?

2+3 eller 3+2+3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde alle vw etter 98 hadde isofix jeg? Sto noe sånt på Wikipedia.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Isofix ble ikke standard før sent på 2000-tallet, men kan ettermonteres på mange.

At bilene har isofix forutsetter ofte at første eier huket av for det under ekstrautstyr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du hvordan sete kombinasjon han har?

2+3 eller 3+2+3

Den er 2+3+3, alternativt 3+3+3 da han skaffet seg et dobbel-forsete.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.