#1 Skrevet Desember 26, 2012 Driver å titter litt på Caravelle t5, er det noen som vet om disse har iso-fix fester til barnesete? Har spurt på noen som er til salgs, og de har ikke. Men er det en viss setekombinasjon som har dette, har sett at Multivan har iso-fix (hvis jeg ikke tar feil) men de er jo en del dyrere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2012 E det ikke sånn at alle f.o.m. 2008 skal ha isofix som standard? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2012 E det ikke sånn at alle f.o.m. 2008 skal ha isofix som standard? Vet ikke, er vel 2006-2007 jeg har spurt på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2012 Tror det er standard fra 2007, men det kan veldig ofte ettermonteres i tidligere modeller. Møller vet nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2012 Jeg tror min bror's 06 Caravelle har Isofix, men jeg er ikke 100% sikker på det. Jeg mener han bare flytter setene over fra sin Volvo ('10 V70) til Caravellen uten problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2012 Jeg tror min bror's 06 Caravelle har Isofix, men jeg er ikke 100% sikker på det. Jeg mener han bare flytter setene over fra sin Volvo ('10 V70) til Caravellen uten problemer. Vet du hvordan sete kombinasjon han har? 2+3 eller 3+2+3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2012 Trodde alle vw etter 98 hadde isofix jeg? Sto noe sånt på Wikipedia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 27, 2012 Isofix ble ikke standard før sent på 2000-tallet, men kan ettermonteres på mange. At bilene har isofix forutsetter ofte at første eier huket av for det under ekstrautstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 27, 2012 Vet du hvordan sete kombinasjon han har? 2+3 eller 3+2+3 Den er 2+3+3, alternativt 3+3+3 da han skaffet seg et dobbel-forsete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...