#1 Skrevet Desember 26, 2012 Noen som trenger billige bøtte stoler til lekebil/vinterbil etc. 1500 spenn 2 st skall bort.! Brukt 1 år i min bil. Farve sort. Strl. Large, (mine mål er 185cm, normal bygd, 90 kg.) Disse passer alle tom Knutta med sine fordeler, han sitter som en drøm Løp å kjøp. Johan 97197160 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2012 Med understell? Hvis ja så tar jeg dem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 26, 2012 Hentes el? Dyr frakt sikkert? //Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2012 Første mann til mølla prinsippet Kan hentes førstkommende lørdag etter 16.00 J 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2012 Er det understell på dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2012 Fredrik Nordby har høyeste bud på 1700 kr, Hentes på lørdag ev 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2012 Solgt. Takk for hyggelig handel Fredrik! :thumbup: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...